Ny doning

Vi er ikke spesielt opptatt av bil, verken mannen eller jeg

Eldstemann derimot, er en kjenner. Han spotter en Porsche eller Ferrari på 200 meters hold (han kan også slenge om seg med andre - dyrere og bedre - merker, men de navnene kan jeg ikke stave riktig)

Derfor er det med blandede følelser jeg sender mann og sønn i bilbutikken lørdag formiddag

- Vi drar vel til Porschebutikken, pappa?, er det siste jeg hører

Heldigvis er mannen mer på mitt nivå, og under en uke senere sitter vi nå med klisjeen Volvo stasjonsvogn

Den gamle blå bilen vant turen hjem da. Den nye knallrøde skimtes langt der bak
Sønnens krav om masse hestekrefter blir altså ikke innfridd. Mammas krav om skinnseter derimot, er faktisk innfridd

Nå mangler vi bare hund for å bli helt A4, men det tror jeg faktisk ikke vi ønsker å bli

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?