Twin tip

Jeg er blitt den mammaen sønnen blir flau over

Eller sett på en annen måte: Sønnen er blitt så stor at han blir flau over mamma

På XXL er alle slalomskiene for lange for meg, bortsett fra noen twin tip-ski. Overraskende nok syns ikke sønnen det er noe morsomt da mamma svarer selgeren: Jepp. Twin tip - du syns det ser ut som noe jeg er komfortabel med? Jeg vil at skiene går rett frem, nedover. Ikke bakover

- Mamma! Ikke tull!

Da jeg slenger på noen fraser om rails og 360 og slikt, får han fullstendig hetta, og ønsker å få oss så fort som mulig ut av butikken

Enda godt jeg dropper å forklare at jeg vil ha ski med røde snirkler og blomster. Da hadde sønnen sunket gjennom gulvet av forlegenhet

Det blir ikke twin tip-ski på mor. Ei heller noen med snirkler og blomster

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?