Kong Julien

Eldstemann blir i fyr og flamme da han oppdager at det er gratis mat og drikke

Minsten er strålende fornøyd med fri tilgang på frukt

Mamma ser både Vinnie, Superpapsen og noen andre kjendiser hun drar kjensel på. (Ingen av de andre i mitt følge aner hvem disse folkene er. Jeg er starstruck)

Pappa dilter stort sett etter. Og forsyner seg litt av den maten sønnen også spiser av

Vi blir invitert på Netflix' premierefest for å feire at Kong Julien, den litt egosentriske lemuren fra Madagaskar, får sin egen serie på Netflix. Den kommer på tv (eller der du ser Netflix da) i morgen. Vi har allerede sett to episoder


Jeg liker Robert Stoltenberg. Han har dessverre en litt utydelig aksent, noe av det som er med på å gjøre ham ganske morsom som crazy konge, så minsten får nok ikke med seg alle poengene. Men uansett, han er fornøyd han, to episoder på stor skjerm, melon, ananas og brus - kvelden er reddet


Sønnen er overveldet over goodiebag. Han tar til og med på seg reveører i all offentlighet. Og - han syns det er gøy at mamma gjør det samme. Ute blant folk. Meget overrasket der, altså. Aller helst ønsker jeg meg sjiraffbøyle, med både horn og ører. Den er veldig kul. Men det er visst ikke pose til mammaene, så jeg må ta til takke med å låne tigerørene til minsten

Jeg satser på å få låne ørene igjen når vi i julen skal se den nye filmen om Madagaskarpingvinene. Satser på at han der Julien er med der også


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?