Hverdagsplanlegging, og litt traumer

Dragemamma: Hvem skal gå på påskefrokosten i barnehagen da?

Mannen: Hm, det er i morgen det ja? Det er kanskje mest praktisk om jeg går.

D: Hvis ikke du kjører eldstemann på skolen og parkerer bilen på jobben min da?

M: Å ja, det går an. Det er vel jeg som skal til tannlegen med minsten på fredag, så da passer det greit.

D: Ja, jeg kan ikke ta med ham til tannlegen. Da vil vi få traumer for livet, begge to. Han er jo ikke spesielt glad i å åpne munnen. Bortsett fra når han skal hyle at han ikke vil åpne munnen da.

M: Jeg kan jo kanskje jobbe hjemme på fredag, tannlegen er vel sånn midt på formiddagen?

D: Så du kan sitte hjemme og bearbeide traumene etter tannlegeturen? Sikkert lurt!

Det er jammen godt det snart er påskeferie!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?