Mamma på spa


Jeg har vært på konferanse. På Farris bad.


Faglig sett var det litt ymse. Ufrivillige kulturinnslag; forvirrede pensjonerte bibliotekarer med transparenter op-ned på overheadprojektor. Fantastisk foredrag av Mustafa Can, jeg satt til slutt med tårer i øynene. Spennende prosjekt fra Tønsberg voksenopplæring, og et veldig godt innlegg fra min tidligere arbeidsplass, Vox.

Etter alt det faglige var det full tilgang til spa og alle slags herligheter. Som mor glatt droppet.

Jeg lå to timer rett ut på sengen og zappet fra serie til serie midt i beste barnetv-tid. Det er spa nok for meg. Seng uten små barn, middag uten klissete hender og ingen leker på bordet. God mat og hyggelige samtaler.


Alt-i-alt et bra opphold. Og jeg tror 40-årsdagen min skal feires i havgapet i Larvik. Det er viktig å planlegge i god tid. Et-og-et-halvt år i forveien, liksom.

Kommentarer

  1. Oj, oj! Jeg var der jeg, også! Og gjorde som deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg så deg! Men da jeg forsto hvem du var, ble du så opptatt at jeg ikke fikk sagt hei! Og så forsvant du... :-D

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?