Netflix-vinner

Jeg har hatt en høytidelig trekning av min første konkurranse


Jeg er hjemme alene. Jeg er så alene at jeg har hatt på tv hele kvelden. Nå har jeg tydeligvis hatt det på så lenge at det fikk nok. Det slo seg faktisk av helt av seg selv

Men selv om jeg er alene, kan jeg love at trekningen gikk helt rettferdig for seg. Jeg har samlet navn fra Facebook, Instagram og bloggen i en skål. En fin og gul skål fra Lucie Kaas til og med. Den er kjempefin! Og så har jeg trukket en lapp derfra

Og Kirsten. Gratulerer så mye. Du har vunnet seks måneder med Netflix


Jeg har en kode til deg, den skal du få på e-post

Til dere andre: tusen takk for deltakelsen! Jeg kommer tilbake med ny konkurranse. Håper jeg. Til de av dere som ikke allerede har testet Netflix - prøv det! Jeg har mange gode tips til hva dere kan se!

Kommentarer

  1. Gratulerer til vinneren!

    Her i huset må nok Netflix komme som en premie. He, he du skjønner her er vi enda på Vinylstadiet i musikk, alt skal eies. Så Storytel - og Spotify - appen er bare på min telefon :) Ikke hemmelig, da, men...

    Men, en dag så kommer kanskje nåtiden inn i den Petrinske stua også, hva vet jeg : ))

    Jeg stikker innom en dag!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue