Innlegg

Viser innlegg med etiketten sponset innlegg

Tingeling

Bilde
Minsten oppdager en ny film på Netflix i dag Tingeling og sjørøverfeen . Den har muligens vært der en god stund allerede, men vi finner den altså i dag Han reagerer ikke det minste på å skulle se en film om yndige feer i bittesmå kjoler. Den viser seg å være både morsom og spennende Men da mamma foreslår at han tar på seg en av de nye luene etter dagens produksjon , setter han foten ned Så se på feer er helt innafor. Ha på lue med feer på - det er absolutt ikke innafor. Ikke i det hele tatt. Det er ikke på grensen til morsomt en gang

Netflix-vinner

Bilde
Jeg har hatt en høytidelig trekning av min første konkurranse Jeg er hjemme alene. Jeg er så alene at jeg har hatt på tv hele kvelden. Nå har jeg tydeligvis hatt det på så lenge at det fikk nok. Det slo seg faktisk av helt av seg selv Men selv om jeg er alene, kan jeg love at trekningen gikk helt rettferdig for seg. Jeg har samlet navn fra Facebook, Instagram og bloggen i en skål. En fin og gul skål fra Lucie Kaas til og med. Den er kjempefin! Og så har jeg trukket en lapp derfra Og Kirsten. Gratulerer så mye. Du har vunnet seks måneder med Netflix Jeg har en kode til deg, den skal du få på e-post Til dere andre: tusen takk for deltakelsen! Jeg kommer tilbake med ny konkurranse. Håper jeg. Til de av dere som ikke allerede har testet Netflix - prøv det! Jeg har mange gode tips til hva dere kan se!

Vil du ha Netflix i seks måneder?

Det er høst, mørkt på kvelden, regn i luften (ofte i alle fall) og det er tid for stearinlys, varm kakao med krem - og en serie eller to på Netflix Jeg ser i øyeblikket White collar . Den finnes det en haug episoder av. Da vi hadde sett to, tenkte vi: Dette blir kanskje litt i overkant. Jeg tror ikke vi orker 80 episoder med dette.. Så feil kan en altså ta. Nå er vi langt inne i sesong 5, og er hekta. Mens vi venter på de to siste sesongene av Suits , eller en ny sesong av Orange is the new black . To serier som definitivt er mine favoritter Og gjett hva?! Jeg får lov å gi bort seks måneder med gratis Netflix til en av mine lesere! Jeg tror ikke jeg skal be deg om så veldig mye. Du trenger ikke sende meg verken dikt, bilder eller begrunnelser. Du må bare legge igjen et livstegn. Enten her, på Instagram (@dragemamma) eller på Facebook (ehm, det gjelder de som kjenner meg da), så trekker jeg en vinner av seks måneders tilgang til Netflix 1. oktober Skal vi bare si det sånn ...

Ny flamme

Ja, da er vi snart ferdige med sesong 3 av OITNB Og jeg må beskjemmet innrømme at jeg er blant de (ifølge nettet)  ekstremt mange  her i verden som har en liten crush på  Ruby Rose Har du fortsatt ikke sett serien, er det vel ikke noe tvil om hva du bør gjøre i ferien. Det er jo ikke akkurat sånn at været innbyr til masse uteaktivitet heller, så det er bare å sette i gang Gled deg! Serien finnes hos Netflix