Kjenner du denne damen?
Du vet - når du leser noe med et halvt øye, og tenker at jaja, det går sikkert greit, det er sikkert overdrevet Fordi du ikke helt vet hvor sønnens fødselsattest er Så i køen før grensekontrollen på Heathrow øver dere på å si alder på engelsk. - For det kan hende mannen i skranken kommer til å spørre deg om noe, vennen Og så sier mannen i skranken: - Er det din sønn? Har du noe bevis på det? For dere har ikke samme etternavn i passet, og da finnes det strenge regler her i England. Minsten klarer jo å si eight. På aldersspørsmålet som faktisk kommer. Men oppfølgingsspørsmålet er jo vanskeligere. - Hvem er denne damen? Kjenner du henne? Det må jeg jo oversette, og hvem som helst kan vel si - Si jeg er mammaen din, du! Det er det mannen vil høre... Ikke mistenkelig i det hele tatt Vi får komme inn i England denne gangen. Med en advarsel. Og et lite kort med regler på. Så jeg kan lære til neste gang Mens mannen min sitter hjemme og mener jeg er du...