Mange millioner

Jeg starter uken med å vinne et internasjonalt molottery

Jeg er ikke helt sikker på hva et internasjonalt molottery er, sånn helt eksakt, men ifølge eposten er alt i orden nå:

"... føderale finansadministrasjonen og sentralkontoret til Tysklands Consors International Bank at betalingsfilene dine endelig er godkjent av alle relevante myndigheter for ditt fond og informasjon. Der ble det funnet sant og riktig."

Og når det står i en epost fra Celestine at det er sant og riktig, så er det nok sant og riktig

Celestine er faktisk såpass grei at hun gjør oppmerksom på at det finnes "kjeltringer/bedragere" som utgir seg for å være en ekte bank, og at jeg ikke må svare dem på noen måte

Det er meta, det!

I tillegg skal jeg, så vidt jeg forstår, få alle de 1.8 millionene med dollar utbetalt i frimerker. Det blir veldig mange frimerker

Jeg må bare oppgi litt personlig informasjon, blant annet personnummer og kopi av pass, så får jeg utbetalt hele fondet til minibankkortet mitt, for det er både sertifisert og verifisert

Bare så synd at jeg er berørt av passutfordringene, og derfor ikke har gyldig pass

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?