Mandag

Kommer til busstoppet 07.35, bussen går 07.38


På sanntidstavla står det:

Buss kommer om 1 minutt.
Buss kommer om 6 minutter
Buss kommer 07.48
Buss kommer 07.58

Ingen av disse passer med 07.38

Den som skal komme om et minutt, forsvinner bare plutselig fra oversikten. Uten at noen buss er kommet. Den som skal komme om seks minutter, kommer om seks minutter frem til 07.43. Da skal den komme om fem minutter. Så skal den det i ca syv minutter

Endelig kommer det en buss. Mulig det er 07.48, men jeg er ikke helt sikker. Den tror jeg kanskje skal komme om 14 minutter

Og da jeg endelig kommer meg på jobb, må jeg spise joghurten min med gaffel, for alle skjeene er til vask

Nå gleder jeg  meg til det kommer ti cm snø, som de har lovet i dag

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?