Helt hjem

Har bestilt noe som skal leveres med Helthjem. Så langt har de klart seg bedre enn PostNord, som jeg så langt som mulig forsøker å unngå.

Melding onsdag morgen: Vi har forsøkt å levere en pakke til deg, men budet fant ikke frem. Oppdater adressen og pass på at døren og postkassen har riktig navn.

Jeg kan jo ikke endre adressen min bare fordi budet ikke finner frem? Huset står fortsatt på nøyaktig samme adresse som sist Helthjem leverte hos meg. Altså forrige uke. Postkassen er fortsatt merket med samme navn som sist uke. Det samme er inngangsdøren vår. Ingen har flyttet og ingen har kommet til siden sist.

Logger meg likevel inn for å se om noe er blitt endret ved en feiltakelse. Alt ser helt riktig ut. Får feilmelding bare ved å være inne på siden: Du kan ikke oppdatere fra nr 32 til nr 32.

Da vet jeg faktisk ikke hva de ønsker jeg skal gjøre. Jeg kan jo ikke flytte bare fordi budet ikke finner huset mitt. Og jeg kan jo ikke endre til et annet nummer heller, syns jeg, siden 32 faktisk er riktig.

I natt har budet forsøkt igjen, og skulle du sett. Det var bare budet i går som var litt dårlig til å lete. Litt som tenåringen som ikke finner laderen til mobilen, siden han må løfte på et ark for å se den.

Du kan faktisk ikke være så dårlig til å lete hvis du er bud. Rett og slett.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?