Solskjerming
Vi har fikset masse i hagen, og kommer til å bruke den mye i år. Særlig når været er som nå
Eneste ulempen er at det faktisk kan bli for varmt. Derfor bestiller jeg en parasoll. Det er mye stygt på markedet, men hos Jotex finner jeg til slutt en jeg kan tenke meg
Jeg vurderer frem og tilbake, kanskje jeg skal bestille parasollen der og så finne en fot som passer senere? Det er ikke like vanskelig å finne en fot. Den skal jo bare stå der, liksom, det behøver ikke være noe spesielt med den
Mannen syns det kan være greit å bare få alt på en gang, så ok da, jeg bestiller den også i samme slengen
Etter fire lange og varme uker har vi endelig fått parasoll, men noen fot er ikke kommet. Den står levert inn hos PostNord samtidig som parasollen. Jeg har en epost med sporing på fire kolli, hvor to nummer ikke er i bruk (kanskje ikke så rart tatt i betraktning at jeg bare har bestilt to ting), et nå langt om lenge faktisk er levert, og et er uten info
Det er altså ingen som vet hvor min parasollfot på 48 kilo befinner seg
Kundeservicen er ikke noe å rope hurra for, og for hver gang jeg er i kontakt med dem får jeg en lenke til spørreundersøkelsen om hvordan min opplevelse har vært. Er dere helt sikre på at dere vil ha mitt svar?
Jotex er heller ikke noe å rope hurra for. Det tar flere dager før kundeservice svarer, og jeg har nå fått beskjed om å holde ut til neste uke før jeg igjen får lov å etterlyse parasollfoten jeg bestilte 20. mai. Den som skulle leveres innen 6-8 dager
Jeg hadde samme opplevelse med PostNord i fjor sommer, der jeg til slutt oppfordret dem til å ta en årsenhet i logistikk. Det virker ikke som de fulgte den oppfordringen
Kommentarer
Legg inn en kommentar