Om kosing og sånn

Han her, han vil gjerne kose...
Eldstemann er ikke så glad i kos og klem i offentlighet. Han har sluttet å holde meg i hånda når vi går ute. Han gir meg kos før han legger seg, når han møter meg etter å ha vært borte en natt, eller før han skal bort. Men han vil ikke akkurat sitte på fanget og kose

En ting jeg får lov til, er å gi ham en hadetkos der vi skilles, når han går til skolen og jeg på jobb. En helt enkel og kjapp kos

En dag ønsker jeg å teste reaksjonen hans om jeg koser ekstra mye

Den blir som ventet: Hold opp da, mamma!

Før han legger seg den kvelden, har vi en liten samtale om den ekstra smaskingen. Det er visst flaut å bli kysset av mamma. I alle fall så mye. Og særlig om noen kjente ser det. Jeg må le, og det ender med at han ler også

Så vi kommer frem til et kompromiss: En helt vanlig kos er greit, hver dag. En gang i uken får jeg lov til å smaske ekstra masse

Kommentarer

  1. Jeg har heldigvis en veldig kosegutt som blir ni år i år. Jeg sier heldigvis, for jeg synes det er ordentlig trivelig.Han koser gjerne i sengen om morgenen, han får alltid kos før han går inn på skolen, og går vi sammen til eller fra, holder han gjerne hånd. Å, den dagen jeg ikke få nikose på gutten min... og jeg håper det aldri slutter og ser til broren min på over 40 som enda må kose mamma. Det er lov å håpe?

    SvarSlett
  2. Hehe, så grei avtale ;)
    Mi jente er superkosete enda, men nå er hun bare to og et halv da ;) Men krysser fingrene for at det holder seg!

    SvarSlett
  3. :) Aner at slike avtaler må inngås her også..

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?