Normaliteten og sånn

Jeg har en stund ønsket meg kabeluttak på gutterommet. Slik at jeg slipper å måtte se barne-tv hver eneste dag. Samt alle tulleprogrammene eldstemann ønsker å se, og zombieseriene mannen følger med på

Nå har vi fått kabel og dekoder på gutterommet. Allerede første kvelden kjenner jeg at den installasjonen er verdt de pengene

Mannen ønsker seg nå ny tv i stua, og sikkert noen nye bokser og dingser som skal følge med. Ny fjernkontroll hører jeg han snakker om. Jeg lar ham holde på

Og etter artikkelen jeg leser i Aftenposten i dag, om en gruppe menn som flyr rundt i verden bare for å samle bonuspoeng, er jeg så UENDELIG takknemlig for at mannen bare ønsker seg ny fjernkontroll

Det er tross alt tilnærmet normalt

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?