Sommeravslutning

Det har vært en innholdsrik og varm sommer. Og jeg er ikke den som klager på sol og varme. Tvert imot. Jeg elsker sol og varme

Vi har gjort masse fint, selv om det egentlig har vært masse hjemmetid

Babybesøk. Hengekøyekos. Solnedgang over Slottsfjellet.
Brain cooler. Blåååååå himmel. Kardemommeby
Lindesnes fyr. Lista. Sommeridyll
For hvem sier at slappe dager i hengekøye ikke kan være gøy?

Og så har jeg jo hatt bursdag. Som bildene under illustrerer. Takk for alle hilsner i den forbindelse

Festlig nabotvist. Vin. Karpe Diem
Festlig gave fra mannen. Jada, 40. Kunst av niese
Flybilletter i plastform. Kake. Bursdagsgave - Lilleba 
Nå er det én ussel søndag igjen før hverdagene starter. I allefall for de fleste av oss. Eldstemann har fortsatt tre uker ferie foran seg før skolestart

Skulle ønske det var meg. Jeg er nemlig ikke klar for jobb ennå

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue