Parkering og strand og sånn

Kjære Oppegård kommune, parkeringsansvarlig

Jeg vil med dette få lov til å foreslå for dere, at det kan være lurt å leie en sånn malemaskin fra veivesenet og få en sommervikar fra parkvesenet til å ta seg en runde på parkeringsplassen ved ingierstrand. Gjerne med en nøye gjennomtenkt plan

Etter tre timer fantastisk sommeridyll på nevnte strand i dag, ble jeg noe opprørt da jeg skulle hjem og fant bilen min som nummer to i en rekke av tre

Da det tydeligvis ikke finnes noen regler på denne plassen, og folk ikke er i stand til å tenke selv, blir det fort litt kaos

Vi har derfor, i dag, satt i sving opptil flere etater i Oslo kommune, det viser seg altså at det er feil kommune å henvende seg til om ingierstrand parkeringsplass, det vet vi nå, samt brukt både Brønnøysunds mangfoldige registre og et nummer vi fikk tips om mens vi sto der i varmen, innesperret, for å finne eier til diverse biler. Vi takker teknologiguden for smarttelefonen, og damen i bilen foran vår for at hun endelig var ferdig med jobbintervjuet på restauranten der ute. Som forøvrig ser flott ut. Restauranten altså

Vi oppfordrer altså Oppegård kommune til å merke litt bedre hvor folk skal parkere, samtidig som jeg vil henstille alle bilførere til å faktisk tenke litt selv også

Når det allerede står biler i to rader etter hverandre, går det ikke an å parkere på en ny rad bak. Hvis ikke bil nr to er et helikopter da. Og det er nå tilfeldigvis ikke min bil

Mvh

Dragemamma



- Blogget på iPhonen min!

Kommentarer

  1. Ikke ukjent problem på trimsenteret der jeg går når alle skal trene seg i julebordsform, eller etter jul når det har blitt for mye ribbe...;-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?