Min mann kan

Vi har barnefri og kan se på tv akkurat når vi vil og hva vi vil.

Jeg har det på, men ser bare med et halvt øye, fordi jeg kan. Plutselig er det programmet Min mann kan. Et program jeg har sett reklame for men aldri sveivet innom. Ikke uventet er det ikke helt min stil.

For jeg har en mann som kan. Han både finner frem og pakker sine egne greier når vi skal på tur. Om han husker å ta med seg alt, er jo en helt annen historie, som dere tilfeldigvis kan lese om her, men han pakker selv.

Andre ting må jeg hjelpe til med:

Jeg har de siste dagene mottatt sms-er med spørsmål som: Har vi mer enn én ti-literskjele? Har vi trakt? 

Han koker og måler og har en veldig søt hva-det-nå-heter - ballong? Beholder?

Mannen velger å ikke se på tv akkurat i kveld. Han har annet å gjøre. Vi skal nemlig bli selvberget her i huset. Jeg syr og baker brød. Mannen lager nå sitt eget øl. 

Jeg må si det er en viktig og god egenskap hos en mann.

Kommentarer

  1. Dette er det morsomste jeg har lest om ølbrygging. Tror at Maria har skrevet litt mer om mannens hobby, men det var ikke tagget. Nå ser det også ut som om Maria er på nett igjen også.

    Ellers lykke til! Jeg har noe hetvin som har stått på tønne siden 2007. Den bør kanskje på flaske!?

    SvarSlett
  2. Dette er lenken til det morsomste: http://villahilton.no/category/brygging/

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?