40.000

Jeg har bikket 40.000 treff på bloggen min. Det må jeg si!
 
En del av dem er ikke helt reelle da, det er nok ikke alle fra Ukraina, Indonesia og USA som faktisk leser mine hverdagsbetraktninger.
 
Noen av dem leter etter lettkledde damer. Det er det lite av her. Noen ønsker vel å finne reklame. Eller få meg til å reklamere. Lite av det også.
 
I den store verden er ikke 40.000 så mye. Det er bloggere som har så mange lesere pr dag. Nå er ikke det et mål i seg selv for meg. Selv om drømmen er å bli oppdaget som den nye store skribenten da.
 
Men til dere som leser meg: tusen takk for besøket! Velkommen igjen!

Kommentarer

  1. Gratulerer, så kjekt!! Runde tall er alltid litt ekstra stas :-)

    SvarSlett
  2. Gratulere, jeg følger skribleriene dine til de neste 40 000 også. Du har fått meg til å trekke på smilebåndet mer enn en gang

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?