Holmsbu

Mannen får et opphold på holmsbu i førtiårsgave. Med meg da. For å være helt ærlig er det en liten baktanke med det hele. Siden jeg blir 40 neste år, legger jeg lista høyt...

Det er strålende vær, bedre dag kunne vi vel ikke valgt.

Vi bader, spiser utrolig mye god mat, drikker bobler, og nå ser vi på båter fra hotellrommet. Vi kan ikke så mye om båt, men ser forskjell på motorbåt og seilbåt. Og det er mye båt her ute, kan jeg love. Vi har tidtrøyte i flere timer ennå.

Eneste ulempen er at det hele skulle være så hemmelig at jeg dessverre glemte å pakke briller og ekstra linser til mannen. Han får velge mellom å sove med dagslinser eller ikke se noe i morgen.

Men sånn rent bortsett fra det, er mannen fornøyd med gaven...













- Blogget på iPhonen min!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?