Og disse hemningene

de forsvinner. Med Tuborg. Som skiltet sier.

Jeg vet ikke helt. Jeg har alltid sett litt skrått på desperate damer i en viss alder, som er ute og har det gøy. I leopardtights og med lilla tenner av all vinen.

Jeg må nå revurdere hele det synet, siden jeg selv er blitt en av dem. Hemningene forsvinner med Tuborg. Vi kræsjer Claus' utdrikningslag og danser på bordet til klokken fire og får med en matroslue hjem.

Jeg dropper tightsen da, i det minste. Og de lilla tennene. Men det virker som jeg har glemt at jeg snart er 40.

Om noen lurer på hvem Claus er, så er det en hyggelig danske som skal gifte seg om fire uker, som allerede har fått barn nummer en og som ønsker tre til. Jaja, lykke til!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?