Bloggpris

Mens jeg lever livets glade dager i det store utland, får jeg melding fra Petrus og Petrine om at jeg er en favoritt og har fått en utmerkelse.

Det står:
"Du er en av mine nye bloggfavoritter, 


så jeg velger å gi deg en blogaward.
Titt inn på siden min for å se hva det innebærer"

Man skal linke min blogg til innlegget, du skal besvare 5 spørsmål og gi awarden videre til 5 blogger som har færre enn 100 følgere."


Da er det bare å sette igang da.

Hvorfor jeg begynte å blogge? Fordi jeg har kronisk munndiaré, og hva er vel bedre enn å få utløp for det, på internett?!

Hvilke blogger jeg følger? Det er mange, bare se i listen min til høyre på siden. Noen kjenner jeg, andre aner jeg ikke hvem er. Men jeg liker å lese, og det er mye bra og morsomt der ute. Jeg har selv to blogger, hvor den andre er en syblogg - der følger jeg en del sydamer.

Min favorittfarge? Det vet jeg ikke. Men når jeg ser i klesskapet mitt, er det mye svart og grått der.

Min favorittfilm? Hvis favoritt betyr sett-flest-ganger, blir det vel Dirty dancing. Definitivt.

Hvilket land jeg drømmer om å besøke? Nå har jeg nettopp vært en uke i New York, så frem til det var nok det stedet jeg drømte om. Jeg anbefaler å ta seg en tur dit. Byen har alt - den er stor og liten, dyr og billig, by og land. Vi så hauk jage ekorn, skyskrapere så høye som himmelen og både hester og en million gule drosjer.

Så er det blogger jeg ønsker å gi prisen til. Fem stykker med under 100 følgere.

Først ut er Kjersti, med Victorias verden
Tidligere kollega med Vin og varde
og til slutt en medbibliotekar med Mia i myra

Spread the news! Og kos dere med de forskjellige bloggene.

Kommentarer

  1. Så snill du er, tusen takk! :) Mulig jeg er litt treg nå, men er det sånn at du nå har gitt meg en pris og dermed samme oppgave som du fikk, eller...?

    Forresten skjønner jeg godt at du fikk pris, gratulerer! Kan jeg nominere deg tilbake, eller blir det litt internt etter hvert som man spiller ping-pong med priser? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du sender den videre til fem - og svarer på de fem spørsmålene... Blir vel litt spes å sende den tilbake, men takk for det altså!!

      Slett
  2. Takk, så hyggelig! (Men, jeg må nok bli litt mer aktiv). Har stor glede av dine innlegg, de er kvalitetslesning i en hektisk hverdag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Men du må jo bli mer aktiv, for du er morsom!!

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?