Godt nytt år!

Så er det nytt år, med nye muligheter.

Det blir vel antakeligvis nøyaktig likt som forrige år:

Henting og levering i barnehage og på skole. Kjedelige hverdagsmiddager og rødvin i sofaen på fredag kveld. I år som i fjor.

Rot og kaos, både på jobb og i heimen. Jeg har gitt opp å innbille meg selv (og andre) at jeg er ryddig. Jeg er ikke det. Jeg liker ikke rot, men behersker ikke denne ryddingen fullt ut. I år som i fjor.

Sol, regn, tåke, snø og litt torden. I år som i fjor. Forhåpentligvis blir det litt mindre regn og litt mer sol. Men akkurat været er det ikke så mye å få gjort noe med.

Søm av klær, til både store og små. I år som i fjor. Forhåpentligvis uten alle sykedagene til Elna. Nytt av året blir nye og bedre Dragemammasider for all sømmen. De kommer, bare teknisk avdeling klarer å sette opp riktig url. Det er visst ikke gjort i en fei. Jeg kobler ut etter to minutter om DNS og ip-adresser og andre tekniske finurligheter.

Jeg skal ikke begynne å røyke, jeg skal ikke drikke mindre vin og jeg har egentlig ikke tenkt til å kutte ned på sjokoladen heller. I år som i fjor.

Jeg kommer ikke til å bli noe bedre menneske i 2012. Jeg fortsetter på samme måte som jeg har gjort. I år som i fjor.

Godt nytt år alle sammen! I år som i fjor.

Kommentarer

  1. Godt nytt år! I år som i fjor!

    SvarSlett
  2. En ganske grei oversikt over hvordan året vil bli, synes jeg. Hør hør!
    Godt nytt år til deg også. ja, det hadde vært koselig å møtes i 2012! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?