Barnetrygden

Jeg får en melding i Digipost: Det er brev til deg, logg deg inn og les det!

Akkurat Digipost syns jeg er litt skummelt, for det kommer sjelden morsomme nyheter der, og jeg har ingen anelse om hva det kan handle om denne gangen. Sikkert et nytt nabovarsel om utbygging, melding om graving i veien, tid for celleprøve eller noe annet sånt ganske uinteressant, ikke godt å si

Det er fra NAV. Et vedtak om endring i barnetrygden

Den måneden barnet fyller 18 bortfaller barnetrygden. Det viser seg at jeg - som ikke er noe særlig mer enn 29 selv, og nettopp fikk dette barnet - har en sønn som blir 18 nå i august

Det er ikke det at jeg ikke har visst det. Det ble bare så veldig tydelig og brått med den meldingen fra NAV

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue