Koronadagbøkene. Kuren for alt

Det er klart man har litt for mye fritid om dagen; ingen møter, ingen fritidsaktiviteter å følge unger til, ingen overtidsarbeid, ingen konserter og ikke noe shopping. Og Netflix kan det bli nok av. Derfor dumper jeg borti mye rart, og sist ut av spesielle ting er urinterapi

Nei, det er ikke autokorrekt for samlivsterapi, urtepotter eller noe annet, det er nettopp det jeg skrev

Urinterapi

Visstnok kan det å drikke din egen urin (eller gjerne også den fra en ku, den inneholder de samme proteinene og vitaminene) helbrede det meste. Blant annet HIV, kreft, tinnitus, diabetes, CP og sikkert også den betennelsen jeg har i høyre skulder. Og nå altså COVID-19

At ingen i Helsedirektoratet opplyser om dette da! Her stenger vi ned hele verden i ukesvis, og så er løsningen på alt, skal vi kalle det universalløsningen da, rett foran deg. Eller i deg. Eller, du skjønner hva jeg mener - rett der

Dette tror folk på. Det er skrevet bøker om det. Og noen tjener penger på det

Drikke kroppens egne avfallsstoffer der altså. Jeg klarer ikke mer, jeg

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?