Dieselforbud

Jeg sier ikke at jeg absolutt må kjøre bil over alt. Jeg kan ta banen hvis det passer seg sånn. Jeg kjører heller ikke så ofte rundt med bilen bare for å kjøre liksom, så moro er det tross alt ikke lenger, etter å ha hatt lappen i 25 år

Så jeg kjenner at dette dieselforbudet kommer til å strekke tålmodigheten min til det ytterste, både på onsdag og på torsdag

- Beklager jobben, jeg må muligens ha fri hele dagen på torsdag når minsten skal til tannlegen 

Uansett hva politikere, miljøforkjempere og Ruter måtte mene, så er det ikke akkurat sånn at jeg lekende lett og superenkelt kommer meg kollektivt fra jobb, innom skolen og opp til tannlegen i en fei. Det vil faktisk ta noen timer

For riktignok skryter Ruter av kollektivtilbudet sitt, men det avhenger jo av at man skal noe i nærheten av der tilbudet gis. Og det skal tydeligvis ikke vi

Kommentarer

  1. jeg tror at det er mange flere enn deg som får sånne utfordringer denne uka. Det virker så enkelt for dem som planlegger. DE tror at folk skal fra A til B, men mange skal først fra A til D og så til B, etter jobb skal de både C og E før A.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue