Om menn i dress

Netflix. Kjære Netflix. Altså. Seriøst! Netflix!

Jeg har (dessverre, eller hva jeg skal si) i dette øyeblikk, sett siste tilgjengelige episode av Suits. Episode 16 i sesong 3. Og så er det slutt. Liksom. Bare sånn! Seriøst?!

Jeg er jo avhengig! I plead guilty. So to speak

Jeg elsker Harvey Specter. Jeg ønsker å bo sammen med Mike Ross. Og til tross for hans veldig (veldig) spesielle forhold til gjørmebad, katter og loven, digger jeg Louis Litt. Rett og slett

Jeg drømmer om dem om natten. Jeg lengter tilbake til New York. Jeg vil kjøre gul drosje og bli saksøkt av Jessica Pearson. Jeg vil drikke kaffe med Donna Paulsen og vin med Rachel Zane (og kanskje pappaen hennes, men jeg dropper golfen)

Kjære, kjære Netflix - få på de to neste sesongene! Umiddelbart! Jeg vet ikke hvordan jeg skal fortsette dette

Må jeg begynne på begynnelsen igjen?

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue