The Americans

Jeg hopper fra den ene til den andre

Serien altså

Nå er jeg gjennom Grace and Frankie, hvor Jane Fonda, ca 70, blir forlatt av Martin Sheen, ca også 70, til fordel for en annen mann

Underholdende nok, småmorsom, ikke altfor mange episoder. De er korte også, så det er fort over, særlig om man ser tre-fire i slengen

Jeg får vente på sesong to, jeg kommer vel til å se den også, antar jeg

Jeg prøver i mellomtiden litt av Happyish, som jeg også er blitt anbefalt. Det går fem minutter, så orker jeg ikke mer. Det er ikke det at jeg er veldig prippen, men mye omtale av de nedre regioner kjenner jeg at jeg ikke har så stort behov for å bli underholdt med

Da går jeg heller i gang med The Americans

Som vanlig en serie jeg ikke har hørt om, før jeg oppdager den på Netflix. Siden jeg ikke har hørt noe om serien fra før, tar det meg en halv episode å forstå plottet, men nå er jeg med tror jeg, og vi fortsetter vel med episode to i morgen

Eller kanskje ikke i morgen, det rekker jeg ikke, men snart da

Og til dere som lurer, som jeg, In the air tonight kom ut i 1981, så det passer faktisk sånn tidsmessig å ha den med i serien

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?