Bloodline

Jeg har sagt det før, og må si det igjen: Jeg er på seriekjøret. En film blir ofte for lang, og jeg syns det er vanskelig å finne noe som fenger. Men serier - har jeg først funnet en serie jeg liker, er det veldig deilig å bare synke inn i den. En episode er jo gjerne like god som den forrige

På Netflix finnes det jo et utall serier, mer eller mindre gode. Det kommer stadig noe nytt, og jeg får ikke med meg alt. Men forrige dagen snappet jeg opp at serien Bloodline skulle være så god. Så hvorfor ikke gi den en sjanse?

Det er ikke så ofte jeg liker disse verdensbestselgerne, verken når det gjelder filmer, bøker eller serier. Men denne liker jeg. Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva jeg liker. Den fremstår litt stillestående, og litt rotete, men det er hele tiden noe der som gjør at jeg vil se videre

Vi er gjennom fire episoder, bare ni igjen. Så er det bare å tipse meg om en ny serie etter det!

Kommentarer

  1. Jeg skal prøve denne serien kjenner jeg. Jeg er også glad i serier og ikke filmer. Jeg koser meg med modern family om dagen jeg. Den er også på Netflix.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue