Løpemusikk

Musikk til løpingen gjorde jo saken så mye enklere! Faktisk over to minutter enklere

Da jeg i bunnen av bakken fikk Kristin Asbjørnsen på øret, følte jeg en ekte nærhet, jeg tror faktisk hun var der med meg: 

Oh, lord have mercy on me

På toppen av bakken sang hun fortsatt, men var da over på:

Sing hallelujah!


Jeg kunne ikke vært mer enig, til tross for mitt ateistiske ståsted

Men noen forandringer må til i spillelisten, før den er perfekt:

Jeg må bytte ut Antimatter og Agua De Anniqe med mer Gothminister. Det er lettere å løpe til musikk med fart enn musikk man sovner til

Jeg må få inn Tori Amos' Big wheel litt tidligere

Portishead - We carry on fungerer ypperlig som avslutning, og beklager, nabo, for at jeg ikke stoppet for å slå av en prat. Jeg var bare så veldig godt i gang der! 

Det ble så bra ny personlig rekord at jeg fikk opp et nytt bilde i RunKeeper til og med, med gullmedalje og fine greier

Og når telefonen min er så stolt av meg, da er jeg det sannelig selv også

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue