RunKeeper og litt stolt av meg selv ja

Lørdag får jeg en plutselig og voldsom lyst til å jogge. Jeg kjemper i mot så godt det lar seg gjøre, men til slutt gir jeg opp kampen og ber med meg favorittnaboen på tur rundt Sognsvann. Sammen med min nye venn, appen RunKeeper. En dame motiverer og teller kalorier og kilometer og gjennomsnittshastighet og babler generelt ivei

Det er nok ikke tilfeldig at appen har damestemme

Gurimalla så fornøyde vi er med oss selv lørdag kveld etter den turen. Selv om naboen bruker en annen app, som forbrenner flere kalorier på kortere distanse. Det er sikkert bare fordi jeg løper yttersiden at jeg får fire meter lenger tur enn henne. Men kaloriene forstår jeg ikke

Ikke nok med det, søndag kveld får jeg med en annen fin dame på joggetur, denne gangen rundt Østensjøvannet. Med dama på appen bablende i baklomma igjen

Lenger tur, brattere bakker og skrekkelig mye mygg og andre insekter. Likevel, utrolig fornøyde med oss selv er vi denne gangen også

Det vil komme en del oppdatering om jogging på blogg, Facebook og in real life fremover. For å holde motivasjonen oppe må jeg informere så mange som mulig, slik at jeg tvinges til å gjennomføre. Det er jo for flaut å innrømme at man ikke orker

Det er nok et ledd i førtiårskrisa det her

Så hvem blir med rundt Sognsvann på tirsdag?! To runder?

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?