Sognsvann rundt

Ikke for å skryte altså, men - eller jo, dette er ren selvskryt - onsdag kveld er jeg faktisk på joggetur rundt Sognsvann. Det inngår i mitt nye og bedre, og veldig sunne, liv.
 
Det gjelder å finne den rette motivasjonen for jogging, for jeg syns igrunn trening er bånn kjedelig. Rundt Sognsvann løper det mye motivasjon sånn på en vanlig hverdag, så i tillegg til at det er flatt og en passelig runde der, hjelper jo det på da.

Vi blir riktig så lette i spensten et par ganger, der vi sliter oss rundt. Jeg vet ikke om motivasjonen oppdager det en gang, eller - det er vel faktisk å håpe at de ikke gjør det. Røde i ansiktet som vi er, og med hold i venstre side og en litt anstrengt pust.

Turen er ikke så tung som forventet, og frister (what?!!) til gjentakelse.
Kveldsmaten etter joggeturen blir som vist på bildet. Ikke sjokolade og vin, som jeg egentlig vil ha. Herregud så sunn jeg er blitt.
Hvor skal vel dette ende?

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?