Ut på tur...

I dag har jeg vært på baByvandring - et merkelig fenomen for utenforstående, antar jeg, men (skremmende nok) normalt for oss som deltok! Og faktisk var det både lærerikt og interessant. Boller og kaffe fikk vi også, og helt gratis var det. For en dag!

Turen i dag gikk til Romsås - vi var sikkert førti personer med barnevogn som toget etter guiden mellom blokkene i drabantbyen fra 1970-tallet. Som dere kan se under er ikke alle blokkene like fine lenger! De er under oppussing, og det blir nok flott til slutt, men dette minnet meg mest om hotellet i Bulgaria - som vel er det verste hotellet jeg har vært på i hele mitt liv...

Vemund koste seg i vogna og oppførte seg eksemplarisk, og vi hadde en riktig fin dag i drabantbyen! Selv om jeg må innrømme at jeg er glad for at jeg ikke bor der selv... Nå bare gleder vi oss til høsten når nye turer står på trilleplanen...

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?