Matkasse minutt for minutt

Vi har lenge hatt matkasse fra Godt levert, men de siste ukene før sommeren går det litt i ball der. Det mangler stadig ingredienser, vi får feil rett, eller kassen blir satt hos naboen støtt og stadig. Derfor har vi sagt opp den, og forsøker oss nå på en annen

Det blir Hello Fresh - minutt for minutt, viser det seg:

Du har valgt Hello Fresh - hilsen Hello Fresh på epost

Du er snart i mål med registreringen - hilsen Hello Fresh på epost

Du må velge kasse og hyppighet - hilsen Hello Fresh på epost

Du har nå valgt kasse og hyppighet - hilsen Hello Fresh på epost

Siste sjanse om du vil gjøre endringer i neste ukes leveranse - hilsen Hello Fresh på epost

Vi pakker varene dine - hilsen Hello Fresh på epost

Vi har sendt melding til Posten om at de snart skal hente kassen din - hilsen Hello Fresh på epost (seks dager før avtalt levering)

Vi har fått melding om at en pakke er på vei til deg -  hilsen Bring på epost, sms og varsel i Postens app (seks dager før avtalt levering)

Nå er en pakke på vei til deg - hilsen Bring på epost, sms og varsel i Postens app, og hilsen Hello Fresh på epost (flere dager før avtalt levering)

Vi kommer med pakken i dag, klikk her for å se når - hilsen Bring på sms

Det er mer enn ti før deg på runden, så det tar lang tid før vi kommer - hilsen Bring på sms

Du er neste på runden - hilsen Bring på sms

Det er levert en pakke til deg - hilsen Bring på sms og i app

Gled venner og familie med rabattkupong - hilsen Hello Fresh på epost

Du har nå fått din første kasse, hva syns du? - hilsen Hello Fresh på epost

Og nå er det vel snart på tide med samme runde for neste ukes levering

Seriøst, dette kan jeg ikke forholde meg til! Jeg forsøker å "klikke her for å avmelde epostliste", da henger alt seg og jeg blir bedt om å forsøke senere

Matkasse skal være tidsbesparende, ikke generere så mye ekstraarbeid

Heldigvis var de to første rettene vi har laget, veldig bra, og porsjonene er større enn de fra Godt levert. Det er viktig hos oss, som er tre storspisere og meg

Vi får se om jeg får lov å melde meg av all den varslingen, hvis ikke er jeg redd vi må finne middagsinspirasjon annet sted, for dette orker jeg ikke

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue