Skulle du sett

I serien Skulle du sett, det virker som mamma faktisk hadde rett, er vi i dag kommet til: polyester

Vi har tidligere vært gjennom:

Lue og votter når det er ti minus ute

- Mamma, jeg må jo faktisk innrømme at noen ganger hadde det vært lurt å høre på deg og ta på lue, for det har vært skikkelig kaldt på ørene. Det er bare ikke noe man innrømmer når man er 13

Gå på do før vi kjører

- Det viste seg at jeg faktisk måtte på do da!

Frokost

- Det er nok lurt å spise i alle fall litt joghurt før jeg drar på skolen ja, jeg ser det nå

Og nå altså - polyester

- Mamma, du har jo helt rett! Jeg fant et skjerf på HM, og da jeg tok på det var det stivt og ekkelt og nesten så det knakk liksom. Det viste seg at det var laget av polyester, hvem i alle dager vil gå med noen sånn? Det er jo mye bedre med skjerf i ull, kashmir er best, sånn som det blå jeg har, det er så mykt og veldig varmt. Jeg forstår ikke at noen kan holde varmen med det der andre plastikkskjerfet? I tillegg blir man klam og svett i polyester, og håret står til alle kanter av statisk elektrisitet. Det er mye bedre å bruke litt mer penger enn 49,90 og kjøpe et varmt skjerf som holder flere år da!

Det er en deilig dag, den dagen 17-åringen innrømmer at man betaler for den kvaliteten man får, og at mamma ofte har rett

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?