Kjære Jotex

Nå er det en riktig god stund siden jeg la inn bestilling på parasoll og tilhørende fot hos dere. Som jeg har sagt til dere ganske mange ganger nå, har jeg altså (etter mange uker) faktisk fått parasollen. Foten derimot, er det ingen som vet hvor er.

Nå har det vært 30 grader i noen uker, og det er et stort behov for parasoll. Heldigvis ikke like stort behov for utepeis, siden vi må bruke den som fot. 

Jeg har "vente i vart fall denne uken ut, hvis du fortsatt ikke fått hjem foten då så ska vi se på den igjen, men det er dessverre mye forsinkelser akkurat nå / Jotex team" - jeg har faktisk ventet over et par helger nå, etter denne meldingen.

Jeg har återkommat ganske mange ganger. "Om du inte fått dina varor ännu ber vi dig vänligen återkomma så får vi kika närmre på detta." Fortsatt ikke fått noen fot. 

Har återkommat med både kontonummer og kontaktinformasjon. Jeg har også forsøkt å få PostNord i tale, men det er jo som å stange hodet i en vegg på kundeservice både hos dere og hos dem. 

Og jeg har selvsagt ikke fått parasollfoten, som dere foreslår har skjedd siden den står som levert. Jeg ville vel ikke tatt kontakt så mange ganger, om jeg hadde fått varen? Da hadde jeg sittet i hagen under parasollen og drukket vin i varmen.

Nå ser jeg dere ikke lenger har den foten i deres sortiment. Den forsvant da jeg la inn en omtale med en stjerne. Ja, for jeg har forsøkt den varianten også, for å oppnå kontakt.

Jeg ønsker altså ikke en ny fot, jeg ønsker nå bare pengene refundert. 849,- kroner koster den, og jeg skal selv dra et helt annet sted og kjøpe en annen, så jeg kan få frigjort peisen før sommeren er over.

Dette er den dårligste kundeservice jeg har opplevd på veldig lenge, muligens noen gang.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue