Kunden - har den alltid rett?

Jeg er med i et kollektiv hvor jeg selger klærne jeg syr. Fargerike og lekne barneklær, både bukser, gensere, luer og kjoler

Jeg kan forstå at man ikke vil kle babyen sin i rosa, hvis det er en Marius eller en Petter. Jeg kan også forstå at Marius og Petter ikke får kjoler

Hvis de ikke velger det selv, da syns jeg de skal få

Det jeg ikke kan forstå, er at en Thea eller en Marie ikke kan ha en grønn t-skjorte med sykkel på

Jeg beklager da altså, kjære kunde som i dag kritiserte alt vi hadde av barneklær, fordi det enten var for lite, for stort, for dyrt (det er håndlaget vet du) eller for feil farge: 

Jeg står for svaret mitt - de t-skjortene er laget for barn, ikke for gutter

Så nei, kunden har kanskje ikke alltid rett

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?