Åndenød og mange millioner

Jeg har litt åndenød. For på en helt vanlig tirsdag svei vi rett og slett av noen kroner. På hus

Og selv om det endte under takst og til nærmest gi-bort-pris i det området, er det mye penger. Veldig mye penger

En sønn er sur, og en gleder seg

Minsten sprudler og planlegger og tenker og funderer, og forsikrer seg om at vi husker å få med oss både pc, seng og kampfisken Robert på flyttelasset

Eldstemann er litt mer mutt, og mener at Robert kanskje ikke lever så lenge en gang

Problem solved

Så hvis noen kjenner billige og pålitelige snekkere har vi en jobb for dem i november

Og forresten: om noen trenger nytt hus, har vi jo også et fint et vi skal selge

Kommentarer

  1. Gratulerer masse og tillykke. Forstår at du har sug i magen, jeg aner hva sånt koster i deres område.
    Det blir spennende å følge prosessen. Dessverre er ikke snekkere noe jeg kan tilby.

    SvarSlett
  2. Oj, oj, oj jeg så et hus på instagram, - jeg er sikker på dere får det fint der. Etter snekkeren har vært der i november :D Lykke, lykke til. Men, snekker? Det har jeg dessverre ikke, men kan jeg anbefale mitt anbud?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue