Katt

Tre av fire hjemme hos oss ønsker seg katt

Akkurat dette skaper litt uenighet i heimen, kan man si

Naboens katt har lagt sin elsk på oss. Den kommer i tide og utide, og vi får dekket noe av kosebehovet

Nå har jeg lest på internett - og alle vet vel at står det på internett så stemmer det - at katter reduserer stress, senker blodtrykket, hjelper med pusteproblemer, beskytter mot hjerte- og karsykdommer og virker betennelsesdempende

Man burde jo få katt på blå resept?

For jeg kjenner meg litt igjen i det der, det er noe beroligende med å ha en katt på fanget. Bortsett fra at han som vi får besøk av har en ganske hardhendt tilnærming til kos, han går på med dødsforakt virker det som, stanger hodet i haka og bruker klørne aktivt i kosingen

Jeg trenger noe beroligende og stressdempende, absolutt, og ønsker meg katt til jul

Så dropper vi å tenke noe særlig på at de tisser inne, røyter hår over alt, klorer opp sofaen og klatrer på benken for å få tak i mat som står der

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?