En app for alt

Det finnes en app for alt

Det finnes apper på min telefon jeg faktisk ikke vet om

Eller, det vil si - jeg vet om deler av denne her. Jeg sjekker skrittelleren i ny og ne, etter at en kollega tipser meg om den muligheten, men jeg har aldri bladd meg forbi side en



For blar man litt videre, finner man et vell av muligheter i denne Helse-appen. (Har du iPhone har du denne, det er den med et lite hjerte på)


Jeg kan registrere BMI, antall oppreisttimer pr dag, puls, alkoholpromille. Jeg kan legge inn søvnmønsteret mitt, for å sjekke om jeg sover nok. Akkurat det trenger jeg ikke en app for å sjekke. Det vet jeg at fungerer helt fint. Jeg sover mye

Jeg kan legge inn hvor mye jod jeg får i meg i dag, og selen

Men det er da jeg kommer til Reproduktiv helse-delen jeg virkelig begynner å le 


Syklusen min er jo helt ute å kjøre, så kanskje jeg skal ta i bruk denne, for å holde styr på temperatur og eggløsning? Resultatene kan faktisk også deles. Hvem i alle dager skal jeg dele eggløsningen min med? Eller samleier?


Det kan jo bli interessant om mannen og jeg ender opp med forskjellige resultater på antall samleier i en måned

Det finnes sannelig mye rart på app-fronten, er min konklusjon. Men litt underholdende er den jo også da

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?