LinkedIn

Nå skal det sies at jeg ikke er spesielt aktiv på LinkedIn. Men jeg har en profil. Som er veldig spesifikt knyttet til min kompetanse: Bibliotekfag

Alle jobbene jeg har registrert er innen bibliotekfag. Samt en liten innførsel på søm. Jeg er Librarian i alle ansettelsesforhold. Og jeg har skills innen bibliotek

Derfor må jeg si jeg syns det er spesielt at jeg stadig får e-post fra LinkedIn, med Jobs you may be interested in: Associate professor in electronic automation. Senior vegplanlegger. Bergsprenger. Hot drinks service distributor


Vel blir jeg brukt til mye på nåværende arbeidsplass. Jeg kan både lage timeplaner i Sits og organisere norskprøver i tillegg til å låne ut bøker. Men det er jo bibliotekar jeg er da

Så nei, LinkedIn, jeg er ikke interessert i å bli veiplanlegger. Ei heller drikkedistributør, verken for kalde eller varme drikker

Men om dere trenger en bibliotekar som kan tagge utlysningene deres med riktige emner og koble dem mot emnene i brukernes profiler, så er det bare å ringe

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue