Når batteriet er tomt

Det er forskjell på energinivået blant husstandens medlemmer her i dag

Etter en tur til byen, med både shopping og sushi, er jeg så sliten at jeg sovner tre minutter ut i Sabeltann-filmen jeg har lovet minsten å se med ham. Det mentale batteriet er fullstendig på null


Minsten derimot. Han har fullt batteri, og ser ferdig filmen, før han leker med Lego et par timers tid. Med full lydstyrke. Jeg tror han deltar i en musikal med temamusikken fra Harry Potter-filmene. Siden han bare kan en strofe, er det ganske ensformig å høre på i lengden

Men altså, jeg klager ikke. Han leker og er fornøyd i flere timer

Og da han til slutt takker pent for at han slipper å ha på utebukse når han skal ut og grave etter edelstener i hagen, er mor så forvirret at hun må gå på kjøkkenet og lage kakao

Mannen har nemlig laget sjokoladeboller. Igjen


For en rar dag!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?