I denne søte juletid

... blir det nesten litt for mye gnål om gaver og ting

Jeg - som elsker å både gi og få gaver - syns det er for mye. Fordi vi har alt. Vi har rett og slett for mye av det gode. Hadde det vært opp til meg, hadde vi droppet det hele. Men jeg ser også at det blir litt kjedelig

Så en mellomting kan jo være greit. Gi noe hyggelig, til en grei pris. Gjerne noe hjemmelaget. Eller noe som er laget av andre som forsøker å leve av å lage noe som ikke alle andre lager

Det er her reklamen kommer inn i bildet. Hva med å støtte kunstnere og slike som jeg, som syr og pusler med dette og hint litt sånn på si'?

Den muligheten har du, midt i Oslo, på Skaperverket i Markveien 60

Butikken er full av morsomme ting, hjemmelaget med kjærlighet, og definitivt ikke masseprodusert av barn i Bangladesh

Vi holder åpent både søndag, mandag og tirsdag. Mandag er det til og med jeg som står bak disken. Så legg turen innom Skaperverket, det er mulig du finner noe til både han på 16, tante Olga på 90 og lille Preben som nettopp er født










Kommentarer

  1. Jeg er ikke i Oslo, men vil kjøpe bukse str 58/62. Den er til jente, men gjerne grå. Kan gutter på 1,5 bruke samme modell?

    SvarSlett
    Svar
    1. Alt er mulig! Send meg en epost på post@dragemamma.net, så ordner vi det!

      Slett
  2. Enig i at det kan bli mye mas rundt julegaver. Har redusert kraftig på antallet, og har vurdert å kutte ned enda mer, særlig når det ender opp med bytte av gavekort eller penger. Men det er jo litt spennende med pakker også da, særlig for ungene (selv om de også har mer enn nok!)

    Masse kult i butikken om man skal dømme ut fra bildene. Er ikke i Oslo for øyeblikket, men skal notere meg adressen slik at jeg kan stikke innom ved en annen anledning. :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue