Julemarkedet 2013

Det er vel nærmest som en tradisjon å regne, dette innlegget om julemarkedet på Steinerskolen. I år er markedet på lørdag 7. desember. Altså om litt under en uke

Jeg er ikke helt sikker på om vi er helt i rute. Vi har fortsatt ikke lokalisert de doble kokeplatene. Jeg er usikker på om åttendeklasse har fått tak i granbar. Og jeg er spent på hvor mange som møter på sursilddugnaden vi skal ha på onsdag kveld. Hvor mye ved trenger vi egentlig? Og har jeg husket alle vaktene, eller har jeg glemt svelene, som jeg gjorde i fjor?

Lett snøfall på fredag natt og sol på lørdag er det ultimate. Og vindstille. Jeg satser på at vinden roer seg de neste dagene, for fortsetter den på samme måte som i natt, vil ikke ridderteltet holde en halvtime etter rigging en gang. Dessverre er det sånn, at kokeplater og sveler klarer jeg å gjøre noe med, været er det verre med. Vi får ta det som det kommer

Men en ting er i alle fall i boks: I år skal ikke en krone posteres på feil sted i regnskapet. Det er helt sikkert. Atten knallgule poser med tekst ligger klare til økonomifolkene, slik at de får pengene inn på rett sted


Sol eller vind - marked blir det vel uansett vær! Så stedet å være lørdag 7. desember er altså Solveien 113. Velkommen skal dere være!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?