Rosa

Joda. Jeg har støttet Heges aksjon jeg også. Think pink vil finnes under i alle fall tre juletrær i år, hilsen meg

Samt på min egen vegg

Er det ikke stort?! Å samle inn minst 75.000 kroner til Rosa sløyfe-aksjonen. Ved å lage et trykk av et bilde. Og få med seg trykkeriet. Som antakeligvis ikke ante hva de gikk til da de sa ja til å trykke gratis


Målet til Hege var 100 bilder. Nå er det 750

Og selv om jeg ikke er den eneste som har dette bildet på veggen da, er jeg stolt over å ha bidratt

Og Hege er morsom. Jeg kjenner henne ikke, men - som så mange andre sikkert - føler jeg at jeg kjenner henne litt, etter å ha lest bloggen hennes. Jeg har sett bilder av bilder hun har laget. Og tror jeg må begynne å spare penger - og veggplass - til et kjempebilde av henne. Sjekk ut her da! Sånne har jeg lyst på

Kommentarer

  1. Genial ide og så flott at det er mange som stiller opp og oppnår en vinn, vinn situasjon. Man kan gi i dobbelt monn..

    God november til deg og dine !

    SvarSlett
  2. Det er så kjekt at det tok sånn av, så bra at Hege dro i gang og så bra at så mange ble med:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?