Miami

Mannen sitter i dette øyeblikk på et fly som skal ta ham til Miami
 
Han måtte stå opp klokken tre i natt, mens jeg bare kunne snu meg rundt og sove videre. Ikke for det at jeg umiddelbart fikk sove igjen, etter alle de vekkerklokkene og sms-ene og alt det der. Minsten våknet også for en stund. Men jeg måtte i det minste ikke ut i kulden midt på natten

Det er meldt regn, selv om det er 27 grader. Vått og varmt og klamt, med andre ord

Det er sikkert tornadosesong der også. En eller annen kraftig kvinnelig vind sveiper vel over Miami as we speak

Blir han spist av alligatorer i løpet av uken, får det være hans problem. Jeg håper han har forsikringen i orden

Jeg er veldig glad for å slippe en uke på hotell i Miami. Rett og slett. Med frokosten servert når man måtte ønske det, rene håndklær hver dag, middag på restaurant, en hel natts søvn - en hel uke til ende

Jeg er så lykkelig over at jeg ikke må være med. At jeg får være hjemme i Norge. Med snø i luften, kalde netter og tåkete dager, alene med gutta i en uke

Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt. Neida. Absolutt ikke


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?