Tidsskrifter - tidtrøyte


Av og til får jeg et voldsomt behov for å lese noe som er litt lettere enn en hel bok. Noe som kan virke som avslapning, som ikke krever tankevirksomhet og som ikke trenger å avsluttes, men som bare kan legges fra seg når jeg ikke gidder mer

Som regel innebærer dette behovet en tur ut på nett for å finne ut av om det finnes gode tilbud på tidsskrifter

Og jammen finnes det mye der ute. Jeg har abonnert på både Bonytt og Bo bedre og Rom 123 og Mamma, etter å ha funnet gode tilbud. Med gaver. I øyeblikket abonnerer jeg på Bolig pluss, og leser det fra perm til perm, mens jeg hviler hodet mot to puter fra Barfota

Det kan se ut som jeg er over gjennomsnittet interessert i interiør da, med tanke på hvilke magasiner jeg har abonnert på gjennom tidene. Det gjenspeiles for så vidt ikke i hjemmet mitt, i alle fall ikke sånn direkte. Bortsett fra akkurat de to putene fra Barfota da. Men jeg elsker å sitte og bla gjennom sånne magasiner. Jeg elsker å bli inspirert, og jeg ønsker meg absolutt et hus som er avbildet i Bonytt. Jeg kommer aldri til å få det, men jeg kan jo drømme

Jeg har nå også fått en kollega ut på galeien, og har tipset henne om hvor hun kan finne masse gøy - noe hun setter stor pris på. Mannen hennes kanskje ikke fullt så mye

Tidligere år har jeg også hatt suksess med abonnement i julegaver, til både mamma, pappa, svigermor og søster. Det er jo genialt da, sitte hjemme - klikke på en lenke - og vips så er julegaven i boks. Kanskje jeg må gå gjennom Bladkongen før jul i år også, og sjekke om det er noen aktuelle julegaver der

Jeg er nemlig ikke helt i mål med dem ennå

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue