Lykkepiller

En mamma i barnehagen jobber på apoteket, og gjemmer en liten overraskelse til meg i hylla til minsten. Ifølge henne hadde denne ropt navnet mitt, da hun så den en dag hun var på jobben

Jeg skal ikke nekte for at jeg hører den roper, jeg også. Veldig søt er den


Jeg: Se hva jeg fikk i dag!

Mannen: Hæ! Har de sånne ugler på apoteket? Hva er det? En krukke til å ha lykkepillene dine i, eller?

Hvem trenger vel lykke i pilleform når man har sin helt egen lykkepille sittende rett ved siden av en ved middagsbordet?

PS: Det er en lip balm. Ikke lykkepiller. Selv om jeg faktisk ble ganske lykkelig da jeg åpnet pakken
PPS: Jeg fikk ikke lykkepiller av legen altså. Det er hentet rett ut av mannens egen fantasi

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?