Høst

Det er høst
Det merkes på flere forskjellige ting. Kanskje ikke så godt på været. Det er ikke så vanlig å sitte med åpen terrassedør klokken ni på kvelden i september. Men det gjør vi nå. Altså er det ikke været som avslører høsten

Det merkes derimot blant annet på tv-programmet. Nå starter de opp igjen; Lindmo, Beat for beat, Stjernekamp. De følger vel opp med Nytt på nytt og han der Skavlan også. Ikke overraskende

Og så er foreldremøtesesongen i gang. Det starter brått med klassen til eldstemann i dag. Hvor jeg blir både klassekontakt/FAU-representant, og selvsagt julemarkedsrepresentant, som vanlig, hadde jeg nær sagt. Ikke overraskende

Da jeg sier meg villig til å være foreldrefestrepresentant også, ler heldigvis alle med meg, og tar det ikke alvorlig. Det var heller ikke alvorlig ment. Ikke overraskende

Etter møtet kommer jeg hjem til e-post fra barnehagen, hvor de sliter med å få SU-representanter. Så jeg svarer selvsagt at jeg kan være det også. Selvfølgelig

Jammen godt jeg er tilbake i hundre prosent stilling denne høsten. Det kunne jo ellers blitt litt lite å finne på

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue