Skal det være litt blekksprut?

Vi har to ganske like men også veldig forskjellige gutter

Han ene syns det meste han aldri har smakt før er ekkelt

Han andre syns egentlig alt er kult, og hopper uti uten å tenke seg noe særlig om. Han bestiller sjømatpasta på ferie i Kroatia. - Si at det må være blekksprut oppi, mamma! Mens storebror brekker seg ved siden av


I dag er det reker på menyen her i huset. De er kjempegode. Eldstemann vil rense dem, men er så vidt borti med tunga og kan umiddelbart fastslå at dette liker han ikke

Minsten spiser masse, med rogn og det hele. Helt til en reke stikker ham i fingeren. Da er han ferdig for denne gang

- Mamma, denne ser litt sint ut...

Mamma har en plan for sommeren: lære å like sushi

- Skal vi spise sushi på lørdag, minsten?

- Jaaaaaa!

Sånn flaks at jeg har en tøffing jeg kan ta med meg. Jeg antar det blir en større suksess for ham enn for meg

Kommentarer

  1. Sushi er veldig godt, men kjøp det et sted hvor de selges ferske.

    SvarSlett
  2. Jeg var også skeptisk til sushi, men alt ved første bit var jeg hekta. Kjempegodt, gled deg! :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue