torsdag 2. mai 2013

Spør en annen

Jeg har lest i avisen at man skal vise interesse for barnas hverdag og følge opp med spørsmål om hva de har gjort i barnehagen og om de har hatt det fint og om de har lært noe nytt på skolen

Jeg gjør alt dette. Uavhengig av at det har stått i avisen

Men minsten har nok ikke lest den artikkelen. Han er nemlig dritlei av at jeg hver dag spør om de har vært på tur

Jeg får følgende beskjed: Når jeg ikke sier noe, har vi ikke vært på tur. Jeg sier ifra når vi har vært

Jeg glemmer å gi mannen denne essensielle informasjonen. Han har også lest den artikkelen, tror jeg

Intetanende om nye regler spør han minsten: Har dere vært på tur i dag da?

Minsten ser superoppgitt på meg og sier: Du var stille da i allefall...


- Blogget på iPhonen min!

1 kommentar:

  1. haha høres kjent ut..... Jeg fikk forleden beskjed om at "i morgen skal jeg spørre deg om hva du har gjort på jobben!"......

    Ha en strålende søndag!

    Elin K

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails